Wideokonferencje

W związku z tym, że coraz więcej firm przenosi swoje działania do internetu, a nowoczesna technologi szybko się rozwija, praca zdalna przestaje być czymś rzadkim. Coraz więcej biur zatrudnia osoby, które na co dzień pracują z domu,jednocześnie oszczędzając na wynajmowanej powierzchni biurowej.

Dlatego też nasza firma wychodzi naprzeciw takim przedsiębiorcom. W ofercie znajdziecie szeroki wybór urządzeń oraz akcesoriów, które znacznie ułatwiają wykonywanie obowiązków. Jednym z nich jest sprzęt audio-video do pracy zdalnej, który pozwala pracownikowi zobaczyć i usłyszeć co ma do powiedzenia jego przełożony, a także prowadzić rozmowy z współpracownikami i innymi Klientami. Jednak to nie wszystko, ponieważ wśród oferowanych akcesoriów jest także kamera do pracy na odległość z wbudowanym mikrofonem. Dla jeszcze większego komfortu użytkowników została ona wyposażona w regulację, dzięki czemu można obrócić ją nawet o 360 stopni. Natomiast jeśli szukasz modelu, który sprawdzi się do montażu na ramie monitora lub statywie, to doskonałym rozwiązaniem jest szerokokątna kamera AVer Cam340.

Praktyczne wyposażenie do biur

Zestawy do konferencji powinny stanowić podstawowe wyposażenie w każdym biurze, to właśnie dzięki nim możesz szkolić zatrudnionych pracowników na odległość. Wysoka rozdzielczość i prosty montaż sprawiają, że przy pomocy takiego zestawu, w każdej chwili możesz zorganizować wideokonferencję. Również z osobami zatrudnionymi w oddziałach znajdujących się w innych miastach.

Taki sprzęt do biznesowej komunikacji na odległość to doskonała inwestycja, która szybko się zwróci, a jednocześnie znacznie ułatwi prowadzenie szkoleń online. My oferujemy, między innymi model AVer VC322 oraz AVer Vc520+. Pierwszy z nich sprawdzi się w niewielkich salach, mieszczących maksymalnie 12 osób, natomiast drugi jest powszechnie wykorzystywany podczas wideokonferencji na komputerze.

Oferujemy wygodne i skuteczne rozwiązania dla firm do pracy zdalnej, które znacznie zwiększają komfort zarówno pracodawcy, jak i pracowników.

Cyfrowe systemy konferencyjne

Profesjonalne systemy konferencyjne do komunikacji audio-video zapewniają zaawansowane funkcjonalności i wszechstronne zastosowanie. Dzięki szybkiemu montażowi typu plug-and-play są doskonałymi rozwiązaniami dla małych i średnich sal konferencyjnych (np. w hotelach, lokalnych centrach biznesowych, sądach).

przykładowe rozwiązania
ZESTAW (7-20 osób)

MONITOR AVTEK TOUCHSCREEN 5 CONNECT+ 65”

ZESTAW AVER VC520+

OPROGRAMOWANIE

TWÓJ LAPTOP

ZESTAW (4-7 osób)

MONITOR LG 55UL3E

AUDIO YAMAHA YVC-200

KAMERA LUMENS VC-B10U

OPROGRAMOWANIE

TWÓJ LAPTOP

Kamera?

AVer Cam340 to idealne rozwiązanie do montażu na ramie TV, monitora lub na statywie. Wbudowana szerokokątna kamera rejestruje obraz w rozdzielczości 4K, a czuły mikrofon dedykowany jest do spotkań biznesowych. Zaletą jest również prosta obsługa – wystarczy jeden kabel (pełne wsparcie dla USB 3.0), który należy podłączyć do komputera, aby uzyskać świetnej jakości obraz i dźwięk.

Lumens VC-B10U to kamera z dwoma wbudowanymi mikrofonami oraz wygodnym uchwytem umożliwiającym montaż na ramie monitora. Wystarczy podłączyć urządzenie poprzez złącze USB i uruchomić aplikację do wideokonferencji.

Rozwiązanie all-in-one typu soundbar?

AVer VB342 idealnie sprawdzi się w pomieszczeniach o nietypowym układzie. W jednym urządzeniu znajdziemy szerokokątną kamerę z funkcjonalnością PTZ, 2 czułe mikrofony oraz głośniki dostosowane do spoktań biznesowych. Nowe rozwiązanie Avera to także wsparcie dla 4K, szybkiego standardu USB 3.0 oraz intuicyjna konfiguracja.

Yamaha CS-700AV to idealny zestaw do wideokonferencji dla małych i średnich sal konferencyjnych. System Yamaha wyposażony w dokonałej jakości audio – cztery wysokiej klasy głośniki oraz cztery mikrofony kierunkowe. Za obraz odpowiada szerokokątna kamera o polu widzenia 120 stopni. Rozwiązanie to jest również wyposażone w możliwość udostepniania pulpitu osoby prezentującej.

Może zestaw głośnomówiący?

Yamaha YVC-200 to osobisty zestaw głośnomówiący USB/Bluetooth z wbudowaną baterią. Idealnie zastąpi zintegrowane w laptopie głośniki i mikrofon, oferując rozwiązanie zoptymalizowane do odtwarzania i nagrywania mowy w promieniu 360 stopni i odległości nawet do 2 metrów.

Zestawy do wideokonferencji

Systemy do wideokonferencji AVer to najnowocześniejsze rozwiązania na rynku przeznaczone do komunikacji biznesowej. Przekrój oferty pozwala na dopasowanie rozwiązania do wymogów użytkownika, np. wymiarów i przeznaczenia sali.

przykładowe rozwiązania

AVer VC322

Zestaw idealny do sal mieszczących 7–12 uczestników wyposażony w kamerę PTZ o standardzie rozdzielczości 4K oraz zestaw głośnomówiący.

AVer VC520+

Zestaw wideokonferencyjny Aver VC520+ to zaawansowane rozszerzenie wideokonferencji i komunikacji prowadzonej za pośrednictwem komputera. Rozwiązanie Aver to przede wszystkim propozycja dla firm, które korzystają z komunikatorów internetowych i rozwiązań wideokonferencyjnych opartych na chmurze. Dzięki wysokiej klasy kamerze PTZ wyposażonej w 12-krotny zoom optyczny idealnie sprawdzi się w większych pomieszczeniach.

 

Oprogramowanie do wideokonferencji

Aplikacja Vidyo zainstalowana na laptopie lub komputerze w sali konferencyjnej idealnie spisuje się we współpracy z profesjonalnymi akcesoriami do wideokonferencji - kamerami oraz mikrofonami.

Vidyo to usługa chmurowa (z opcją instalacji on-premise), która umożliwia błyskawiczne wdrożenie bez kompromisu dla jakości. Do komunikacji może służyć komputer z systemem Windows, MacOS, Linux czy urządzenie mobilne oparte o Android lub iOS. Co więcej użytkownicy zewnętrzni mogą łączyć się sesją wideokonferencyjną bez potrzeby instalowania aplikacji! Wystarczy wysłać link z zaproszeniem, a każdy uczestnik, który go otrzyma może połączyć się przez przeglądarkę!

AVTEK TOUCHSCREEN 5 LITE

TouchScreen 5 Lite to seria uniwersalnych monitorów interaktywnych marki Avtek, wyposażona we wszystkie niezbędne funkcje: ekran o wysokiej
rozdzielczości, system Android wraz z przydatnymi aplikacjami, slot do montażu komputera OPS oraz podstawowy zestaw portów do podłączenia
zewnętrznych urządzeń, np. komputera. Seria ta idealnie zda egzamin w edukacji, gdzie stanie się multimedialnym centrum nauki w sali lekcyjnej,
umożliwiającym interakcję z wyświetlaną treścią. Lite sprawdzi się również jako interaktywna alternatywa dla zwykłego TV lub projektora w sali
konferencyjnej.

Dostępny w rozmiarach: 55”, 65”, 75”, 86” 

AVTEK TOUCHSCREEN 5 CONNECT+

Seria Avtek TouchScreen 5 Connect+ to ulepszona wersja modelu TouchScreen 5 Connect oferująca jeszcze większą wszechstronność. Nowa wersja modułu Android z systemem w wersji 8.0 wyświetla rozdzielczość 4K oraz pozwala na zainstalowanie jeszcze większej ilości wymagających aplikacji. Model ten jest wyposażony w technologię optical bonding, która znacznie zwiększa komfort pisania oraz nanoszenia notatek, co w połączeniu z niewiarygodnie płynnym odczytywaniem dotyku przenosi wrażenia z użytkowania ekranu dotykowego na zupełnie nowy poziom.

Dostępny w rozmiarach: 65”, 75”, 86”

AVTEK TOUCHSCREEN 5 BUSINESS

Monitory Avtek TouchScreen 5 Businnes to seria stworzona dla małych i średnich sal konferencyjnych, oferująca nowoczesny, pozbawiony wystających ramek design. Dotyk użytkownika jest rozpoznawany przez panel pojemnościowy – nowoczesną, inteligentną technologię, która zapewnia nie tylko najbardziej naturalne odwzorowanie dotyku, ale też potrafi rozpoznawać przedmioty na powierzchni ekranu.

Dostępny w rozmiarach: 55”, 65”

MONITORY LG SERIA UL3E

Seria UL3E, wyróżniająca się dużym ekranem Ultra HD, usprawni działalność biznesową w każdym miejscu. Kolory zawsze są żywe, a obraz szczegółowy, co zapewnia wyjątkowe wrażenia wizualne.

Dostępny w rozmiarach: 49”, 55”, 65”, 75”

Nowoczesne rozwiązania
dla każdej firmy!

Chcesz więcej informacji?
Nie wiesz, który sprzęt będzie odpowiedni dla Twojej firmy?

wypełnij formularz
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zgłoszenia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest P.H.U. Bikop z siedzibą w Gdańsku przy ul. Derdowskiego 7, 80-319.
Dziękujemy za wysłaną wiadomość! Niedługo się skontaktujemy.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Formularz